Informatie in begrijpelijke taal

Soms zijn dingen best lastig om goed te begrijpen. Daarom leggen we het ook op deze manier uit.
En de tijd doorkomen? Dan hebben we nog wat leuke tips.

Samen gezond blijven

Je hebt vast gehoord over het coronavirus. We willen liever niet dat je daar ziek van wordt.

Daarom gaan dingen anders dan je bent gewend.
Wel start de dagbesteding weer langzaam
En mag je ook weer naar de kapper.

We proberen samen de tijd goed door te komen.
Hou jij je ook aan de regels?
Dan blijven we allemaal gezond.

Mondkapje in het openbaar vervoer – video met uitleg

En we houden nog steeds afstand – 1,5 m

 

Knutseltips

 

Handig filmpje over het Coronavirus

Wil je een handig filmpje zien over hoe het allemaal zit met het Coronavirus? Dan hebben we een leuke website voor jou gevonden. Hier legt Steffie uit wat er nou allemaal aan de hand is.